+33 2 52 56 03 73
Pinterest Youtube Google + Le Blog
Informatie en Reserveringen

De medewerkers van Les Castels staan tot uw beschikking om uw vragen te beantwoorden of uw reservering op te nemen:

+33 2 52 56 03 73

Maandags tot vrijdags 9uur tot 18 uur

> gebeld worden > Ons schrijven

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag? U vindt beslist het antwoord hieronder.
Als dat niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch op 0033 (0)2 52 56 03 73.

Uw reservering

 

Waar kan ik gedetailleerde tarieven van een camping vinden?

Voer de datum van uw verblijf in de zoekmachine op de startpagina van onze site in en laat u begeleiden. Na enkele ogenblikken kent u het bedrag dat overeenkomt met uw verblijf. U kunt ook telefonisch opnemen met ons op het nummer 0033 (0)2 52 56 03 73. Ons team staat tot uw beschikking voor advies.

Hoe kan ik het saldo van mijn verblijf betalen?

Voor een standplaats:In de meeste Castels campings kunt u het saldo van uw verblijf op een campingstandplaats vereffenen bij aankomst op de camping. In het geval het saldo moet worden vereffend vóór uw aankomst, ontvangt u een maand vooraf een e-mail met een koppeling naar een beveiligde pagina waar u het saldo van uw verblijf online kunt betalen.

Voor een huuraccommodatie:U ontvangt een maand vóór uw aankomstdatum een e-mail met een koppeling naar een beveiligde pagina waar u het saldo van uw verblijf in een huuraccommodatie online kunt betalen.

Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken om mijn verblijf te betalen?

De betaalwijzen verschillen afhankelijk van de Castels campings. U kunt in alle campings betalen met een bankkaart via een beveiligde pagina om uw bankgegevens te beschermen. De geaccepteerde kaarten zijn VISA en Mastercard.

Ik heb een ernstige probleem. Hoe kan ik mijn verblijf annuleren?

De Castels-keten bestaat uit onafhankelijke campings die eigendom zijn van families met elk zijn eigen algemene verkoopvoorwaarden. 
Als u een verzekering of annuleringsgarantie hebt genomen, verzoeken wij u uw contract te raadplegen.
Als u geen verzekering of annuleringsgarantie hebt genomen, raadpleegt u de algemene verkoopvoorwaarden van de Castels camping waarin u hebt gereserveerd om alle annuleringsvoorwaarden van uw verblijf te kennen. 

Ik wil een verzekering of annuleringsgarantie nemen voor mijn verblijf. Hoe moet ik te werk gaan?

Voor de campings die een verzekering of annuleringsgarantie aanbieden, kunt u hierop inschrijven door deze optie te selecteren tijdens uw reservering. De annuleringsvoorwaarden zijn afhankelijk van de camping waar u hebt gereserveerd.

Ik wil mijn vakantie voor volgend jaar reserveren. Hoe ga ik te werk?

De reserveringen voor volgend jaar worden ten laatste geopend op 1 november van elk jaar. Vóór deze datum kunt u telefonisch contact met ons opnemen op het nummer 0033 (0)2 52 56 03 73. Wij zullen rekening houden met uw wensen en u op de hoogte brengen zodra de reserveringen worden geopend.

 

Praktische informatie

 

Wat zijn de vervoersmiddelen voor toegang tot de camping?

Om de beschikbare transportmiddelen te kennen, raadpleegt u de pagina van de camping in de rubriek Toegang. Hier vindt u ook een hulpprogramma waarmee u uw route kunt voorbereiden.

Worden kinderen meegerekend in de ontvangstcapaciteit van de accommodatie of de standplaats?

Alle kinderen, zelfs baby’s, worden meegerekend in de ontvangstcapaciteit van de accommodatie of de standplaats omwille van de veiligheid en verzekering.

Zijn de infrastructuren van uw camping toegankelijk voor mindervaliden?

In overeenstemming met de geldende wetgeving, werken de Castels campings aan hun infrastructuur om mindervaliden toegang te kunnen geven. U vindt meer informatie over de aangepaste accommodaties op de specifiek hiervoor voorziene pagina.

Is mijn huisdier ook welkom?

Elke Castels camping heeft zijn eigen voorwaarden betreffende huisdieren. Als u reist met uw partner op 4 poten, kunt u hier de voorwaarden voor huisdieren in Castels campings raadplegen.
U kunt ook de optie “Huisdieren toegelaten” selecteren in de zoekmachine.

Wat zijn de aankomst- en vertrekuren?

Elke Castels camping heeft zijn eigen aankomst- en vertrekvoorwaarden. U wordt op de hoogte gebracht van de aankomst- en vertrekuren op uw reserveringsdocumenten.

Ik zal laat aankomen, na de sluitingstijd van de receptie. Kan ik nog toegang krijgen tot mijn standplaats of accommodatie?

In geval van late aankomst moet u de receptie van de camping op de hoogte brengen vóór 16 uur op de dag van aankomst zelf. Zo kan het team uw aankomst buiten de openingsuren van de receptie organiseren.

Welk badpak wordt aanvaard in het zwembad?

Elke Castels camping past zijn eigen intern reglement toe betreffende het dragen van een badpak in het zwembad, gebaseerd op de in de gemeenschap geldende wetgeving. Voor elke precisie over dit onderwerp, kunt u contact met ons opnemen.

Welke talen worden gesproken op de camping waar ik ga verblijven?

In alle Castels campings spreken de teams minstens Frans en Engels. In bepaalde accommodaties worden nog meer talen gesproken. Voor elke precisie over dit onderwerp, kunt u contact met ons opnemen.

Wat zijn de openingsuren van de diensten?

Om de openingsuren van de diensten te kennen, raadpleegt u pagina van de camping in de rubriek Voorzieningen en diensten.

Wat zijn de activiteiten en diensten die worden aangeboden door de camping waarin ik zal verblijven?

Om de aangeboden activiteiten en diensten te kennen, raadpleegt u de pagina van de camping in de rubriek Activiteiten.

Uitzonderlijke
campings sinds 1959
Beste
gegarandeerde prijs
van
onafhankelijke eigenaren
94%
tevreden klanten

100% beveiligde betaling